16: Zamenjava oblačil v trgovini

»Kupila sem si zimski plašč, vendar bi ga želela zamenjati. Račun še imam.«

»Če stvar nima napak, jo prodajalec ni dolžan zamenjati, razen če je tako obljubljal. Le v tem primeru potrošnik lahko v določenem roku zamenja ali vrne izdelek, vendar je treba ob tem upoštevati pravila, ki jih je za zamenjavo postavil prodajalec. Pomembno je, da ste shranili račun, saj lahko z njimi dokazujete, kje in kdaj ste plašč kupili. Praviloma bo to zadostovalo saj pravila prodajalcev za vračanje ali zamenjavo izdelkov v večini primerov zahtevajo le predložitev računa. Če pa ima kupljena stvar napake, potrošnik lahko v zakonsko predpisanih rokih, od prodajalca zahteva, da poskrbi za popravilo oz. vrne del denarja, zamenja izdelek ali pa vam kupnino v celoti vrne. Drugače je pri izdelkih, ki so kupljeni na daljavo, kar velja tudi za nakupe preko spleta. V teh primerih pa lahko potrošnik vedno in brez navajanja razloga, v 14 dneh vrne izdelek in zahteva vračilo denarja ali zamenjavo, pri čemer prodajalca le obvesti, da odstopa od pogodbe o nakupu.«



Nazaj na vprašanja